Intézze ügyeit online!

 

Regisztráljon hírlevelünkre!

Mennyi vizet fogyaszt Ön naponta?

2 liternél többet
95 szavazat, 39%
1-2 litert
90 szavazat, 37%
1 liternél kevesebbet
32 szavazat, 13%
nem iszom vizet
27 szavazat, 11%

Aktuális híreink

Tájékoztató védendő fogyasztók nyilvántartásba vételéről

A Zalavíz Zrt. közszolgáltatóként a szociálisan rászoruló és a fogyatékkal élő felhasználói részére a következőket szem előtt tartva biztosítja a védendő felhasználók nyilvántartásába vételét. Társaságunk teljes körű támogatást szeretne nyújtani a törvényi előírások és lehetőségek pontos értelmezésében, hogy a jogosultak értesüljenek az őket érintő kedvezményekről, és igénybe vehessék ezeket.

 tovább >>>

Megújul az üzletszabályzatunk

Tájékoztatjuk Tisztelt Fogyasztóinkat, hogy megújul Társaságunk üzletszabályzata.

 tovább >>>

Fogyasztói Elégedettség Vizsgálat

Tisztelt Partnerünk! A Zalavíz Zrt. évek óta kiemelt hangsúlyt fektet arra, hogy Fogyasztói milyennek ítélik meg tevékenységét.

 tovább >>>

Tájékoztató új Fogyasztóink és Partnereink részére

Tájékoztatjuk Fogyasztóinkat és Partnereinket, hogy az Aquazala Kft. 2014.12.31-i hatállyal beolvadt az Észak-zalai Víz- és Csatornamű Zrt-be (röviden Zalavíz Zrt.). A beolvadással az Aquazala Kft. megszűnt.

 tovább >>>

Zalavíz e-számla

Intézze számlügyeit és befizetéseit online

 tovább >>>

Elindítottuk Partner Plusz programunkat

Mi, a Zalavíznél mindig is arra törekedünk, hogy a minőségi szolgáltatás mellett értéket teremtsünk. A szakmai tapasztalatot és a technológiát a közösség szolgálatába állítva olyan innovatív megoldásokat hozunk létre, melyekkel szolgáltatásaink magasabb színvonalúvá és biztonságosabbá válnak. Azt az elvet valljuk, hogy társadalmilag felelős közmű szolgáltatóként olyan költséghatékony, előremutató technológiákat kell alkalmaznunk, melyekkel üzemeltetési költségeinket csökkentjük, az így megtakarított költséget pedig a szolgáltatást igénybe vevő Fogyasztókra fordíthatjuk rezsicsökkentés formájában, vagy a további előremutató fejlesztésekhez szükséges önerő biztosítására.

 tovább >>>

Unokáink közműhálózatát építjük

Június 27-én elkezdődnek a munkálatok Zalaegerszegen, melynek célja a történelmi belváros közműhálózatának fejlesztése.  A rekonstrukciós munkák során az azbesztcement csöveket korszerű vezetékre cseréljük - tájékoztatott Böcskey Zsolt, a Zalavíz Zrt. műszaki igazgatója. - A hálózat korszerűsítése mellett az üzembiztonság növelése is a célunk.

 tovább >>>

Gyereknapi üzemlátogatás

A gyereknapi rendezvényekhez kapcsolódóan a Zalavíz Zrt. újra megnyitotta kapuit az óvodások és általános iskolások között. A május 21-i egész napos üzemlátogatás során több mint 200 gyerek fordult meg zalaegerszegi Központi Telephelyünkön.

 tovább >>>

A Víz Világnapját ünnepeltük

Tizenkettedik alkalommal ünnepelte a Zalavíz Zrt. a Víz Világnapját. Társaságunk rajz- és fotópályázatot hirdetett, illetve egész napos nyílt napot tartott a jeles nap alkalmából. A 2014-es világnap szlogenje: Víz és Energia.

 tovább >>>

Önkormányzati Dokumentumkezelő

Egyedi fejlesztésű dokumentumkezelő rendszert fejlesztett a Zalavíz Zrt. a tulajdonos önkormányzatoknak. A portált a 2013. december 4-én rendezett Önkormányzati Nyílt Napon mutatták be a megjelenteknek.

 tovább >>>

Részt vettünk a Water Summit kiállításon

Szakmai előadásokkal és a nyilatkozat elfogadásával zárult a Budapest Water Summit 2013. október 11-én. A háromnapos rendezvény alatt mintegy 100 országból 2500 ember fordult meg a Millenáris Parkban. A Zalavíz Zrt. a Víz és szanitáció szakkiállításon a biogáz projekt tapasztalatait mutatta be, a Magyar Víziközmű Szövetség pavilonjánál.

 tovább >>>

Elsők közt kapott működési engedélyt Társaságunk

A Zalavíz Zrt. az első 14 víziközmű társaság között kapott működési engedélyt a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivataltól.

 tovább >>>

Irányítási rendszereink

Az Észak-zalai Víz- és Csatornamű Zártkörűen Működő Részvénytársaság ivóvíz és csatornaszolgáltatási tevékenységet folytat. A Részvénytársaság célja, hogy tevékenysége során nem csak kimagasló minoségű szolgáltatást nyújtson a fogyasztóknak, vevőknek, hanem elébe kell mennie partnerei jövőbeli igényeinek is.

 tovább >>>