Idén is vizsgálja a MEKH a víziközmű szektorban a fogyasztók elégedettségét
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) idén ősszel is kérdőíves vizsgálatot indít a víziközmű szolgálgatók felhasználóinak elégedettségéről. A felmérés 2024. szeptember elején kezdődik és 2 hónapon át tart, amely időszak alatt közel húszezer víziközmű felhasználót fognak személyesen felkeresni a vizsgálattal megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai.
A Zalavíz Zrt. területén 2024. szeptember és október hónapokban 500 víziközmű felhasználót fognak személyesen felkeresni a vizsgálattal megbízott piackutató intézet kérdezőbiztosai, hogy információt gyűjtsenek tőlük az ivóvíz-, és szennyvíz-szolgáltatással, valamint az ügyfélkiszolgálással és számlázással kapcsolatos tapasztalataikról.
A kérdezőbiztosok – a felmérés megkezdése előtt – minden esetben igazolják magukat, és kérésre bemutatják megbízólevelüket is. Zalavíz Zrt. arra kéri a fogyasztókat, hogy megfontolt válaszaikkal segítsék a kérdezőbiztosok munkáját annak érdekében, hogy a szolgáltató minél pontosabb visszajelzést kaphasson tevékenységéről. Ez az alapja annak, hogy a fogyasztói igényekhez igazodva tudjuk fejleszteni szolgáltatásainkat.
A vizsgálat eredménye a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal honlapján a program lezárása után lesz olvasható.