A Zalavíz Zrt. arra törekszik, hogy az ellátási területén élő lakosság és az ott működő vállalkozások számára megbízható, magas színvonalú szolgáltatást nyújtson.
Kérjük, amennyiben a szolgáltatásainkkal kapcsolatosan problémát észlelnek, azt mielőbb jelentsék be, hogy haladéktalanul intézkedhessünk.
Munkatársaink a nap 24 órájában gondoskodnak szolgáltatásaink folyamatosságáról, ezért hibabejelentését munkaidőn kívül is fogadjuk az alábbi telefonszámokon:
-
Zöld szám:
Mobil hálózatról hívható: +36 80 630 176;
Vezetékes hálózatról hívható: +36 80 202 178
-
Telefon: +36 92 500 300
Vízhiány vagy vízminőség változás esetén kérjük, bejelentés előtt győződjön meg arról, hogy nem előre bejelentett karbantartási munka okozza-e a felmerült problémát! Köszönjük.
Vízhiánnyal illetve forgalmi rend változással járó karbantartási és hibaelhárítási munkák itt megtekinthetők.