Széchenyi 2020

Hibabejelentés

Hibabejelentés

A Zalavíz Zrt. arra törekszik, hogy az ellátási területén élő lakosság és az ott működő vállalkozások számára megbízható, magas színvonalú szolgáltatást nyújtson.

Kérjük, amennyiben a szolgáltatásainkkal kapcsolatosan problémát észlelnek, azt mielőbb jelentsék be, hogy haladéktalanul intézkedhessünk.

Munkatársaink a nap 24 órájában gondoskodnak szolgáltatásaink folyamatosságáról, ezért hibabejelentését munkaidőn kívül is fogadjuk az alábbi telefonszámokon:

  • Zöld szám:

    Mobil hálózatról hívható: +36 80 630 176;
    Vezetékes hálózatról hívható: +36 80 202 178

  • Telefon: +36 92 500 300


Vízhiány vagy vízminőség változás esetén kérjük, bejelentés előtt győződjön meg arról, hogy nem előre bejelentett karbantartási munka okozza-e a felmerült problémát! Köszönjük.

Vízhiánnyal illetve forgalmi rend változással járó karbantartási és hibaelhárítási munkák itt megtekinthetők.