Ivóvíz-szolgáltatással és szennyvíz-szolgáltatással kapcsolatos hibák, észrevételek bejelentését a nap 24 órájában fogadjuk, az ingyenesen hívható +36 80 202 178 telefonszámon
Mérőállás bejelentését online is fogadjuk a leolvasás hónapjában, továbbá a házi vezetékhálózat meghibásodása esetén. Kérjük, bejelentésekor figyelmesen adja meg a kért adatokat
A víziközmű-szolgáltatás hatósági díjairól a 2011. évi víziközmű törvény rendelkezik. Az ivóvízellátás, és a szennyvízelvezetés és -tisztítás díját a víziközmű-szolgáltatásért felelős miniszter rendeletben állapítja meg
Választható szolgáltatások, egyéni előnyök. Felhasználóink számára egyedi folyószámla bemutató- és elektronikus számla kibocsátó rendszert biztosítunk, melyen keresztül számláikat is kényelmesen kiegyenlíthetik
Letölthető ügyfélszolgálati nyomtatványaink segítségével gyorsabban intézheti ügyeit. A kizárólag hiánytalanul kitöltött, eredeti aláírással, melléklettel csatolt nyomtatványokat fogadjuk el
Az űrlap csak az Önnek megküldött ivóvíz- és szennyvízdíj számlához tartozó csekk pótlására használható. Amennyiben a csekkhez tartozó számlája is hiányzik, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz
Lehetőséget biztosítunk havi átalányának módosítására az igény benyújtását követő következő számlázási időszaktól űrlapunk segítségével
A díjkalkulátorral megbecsülheti számlájának várható végösszegét. Felhívjuk Felhasználóink figyelmét, hogy a díjkalkulátor eredménye csak tájékoztató jellegű, nem tartalmazza a kedvezményeket és esetleges jóváírásokat
Zalaegerszegen ügyfélszolgálati irodát, Zalaszentgróton és Lentiben ügyfélszolgálati fiókirodát működtetünk, Felhasználóink személyes ügyeinek gördülékeny és hatékony intézésére és megoldására
Ügyfélszolgálati irodáinkba online módon és telefonon foglalhat időpontot. Zalaegerszegi ügyfélszolgálati irodánkban a gyors ügyintézés érdekében előzetes foglalás esetén is használja az ügyfélirányító berendezést
Víziközmű-hálózat fejlesztés tervezéséhez és bekötés tervezéséhez szükséges dokumentumok beszerzése, műszaki adatszolgáltatás igénylésével kapcsolatosan munkatársaink állnak rendelkezésükre
A víziközmű szolgáltatással kapcsolatos Felhasználói panaszok, reklamációk egységes eljárással, határidőben kivizsgálásra kerülnek, annak érdekében, hogy a reklamáció és panasz okai megszűnjenek
Üzletszabályzatunk tartalmazza a hatályos jogszabályok által meghatározott működési keretet, valamint a Felhasználó és a Szolgáltató eredményes együttműködéséhez szükséges feltételeket
A Zalavíz Zrt. ellátási területén különböző nagyságrendű és kapacitású vízművek szolgáltatnak egészséges ivóvizet Felhasználóinknak. Az itt közétett adatok kizárólag tájékoztató jellegűek
Tudja Ön, hogy mennyi időn belül kell bejelenteni a csőtörést vagy a tulajdonos váltást? Tisztában van azzal, hogyan óvhatja meg vízmérőjét a fagytól? Hasznos információink közt választ kap ezekre is
Nyerjen betekintést Társaságunk mindennapjaiba és értesüljön első kézből a fontos hírekről. Tekintse meg papíralapú számláink mellé csatolt hírleveleinket, és olvasson bele a ZalavízHang nevű időszakos kiadványunkba